Adnan Polat Mustafa Cengiz'e tam destek verdi!



Adnan Polat: Mustafa Cengiz tam gaz yoluna devam etmeli

  • Galatasaray Kulübü'nün daha önceki başkanlarından Adnan Polat, mevcut Başkan Mustafa Cengiz ile idaresinin ikinci döneminde yönetimsel istikametten ibra edilmemesiyle alakalı izahlarda bulundu. Polat, "Mustafa Cengiz başkanın yaptığını doğru buluyorum" diye konuştu.
    Galatasaray Kulübü'nün eski başkanlarından Adnan Polat, mevcut Başkan Mustafa Cengiz ile idaresinin ikinci döneminde idari istikametten ibra edilmemesi ve hemen peşinden yaşananlarla alakalı, "Bu ilk kez benim dönemimde oldu. Bence Galatasaray'ı yoran, hırpalayan, başkanlık makamına ağırlığını kaybettiren gereksiz bir hareketti. Nitekim legal yollarla usulsüz idari ibrasızlığı yok kabul eden bir karar çıktı. Ben seçim kararı aldım zira Galatasaray tarihinde görülmemiş bir kötü bir hareket oldu. Girmedim seçimlere. Sonra mahkemeye gittim. Çünkü bu yapılan çok yakışıksızdı. Bunu bir yol haline getirmemelerini ummuştum. Galatasaray'da bunu ne yazık ki kullanmak isteyenler var. Ben, Mustafa Cengiz başkanın yaptığını doğru buluyorum" dedi.

    Sarı-kırmızılı kulübün en eski ikinci okulu olan Galatasaray Nusaybin Futbol Okulu'nun talebeleri, eski başkanlardan Adnan Polat'ı İstanbul'daki büronunda ziyaret etti. Polat'a, Mardin'in Nusaybin kazasında başkanlığı döneminde açılışını gerçekleştirdiği futbol okulunun talebeleri çiçek sundu. Adnan Polat ve sarı-kırmızılı top koşturan talebeler, Galatasaray ve okul ile ilgili sohbet etti. Polat, ziyarette kulüp gündemine ait izahlarda bulundu.

    Galatasaray'ın yaptığı transferler ve bu sezonki hedefleri ile ilgili konuşan Polat, "Bu gayretlerin, çabaların ve harcamaların hepsinin temel emeli; Galatasaray bu yıl Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edecek, ciddi rakipleri var. Oradan bir yukarıya hem de en yukarılara çaba gösterecek. Bu yıl hem Türkiye Ligi'nde hem de kupada da başarılı olmak için yapılıyor. Bütün dileğim, temennim, dualarım Galatasaray'ın başarılı olması" diye konuştu.

    Polat, sarı-kırmızılı taraftarlara da seslenerek, "Galatasaray taraftarları da takıma çok büyük destek oluyor. Takımın aldığı sonuçlar ne olursa olsun desteğini eksik etmesinler. Allahın izniyle bu sene da kupaları biz kazanırız" ifadelerini kullandı.

    "GALATASARAY'I YORAN HAREKETTİ"

    Adnan Polat'a, Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz ile idarenin ikinci döneminde yönetimsel istikametten ibra edilmemesi ve hemen peşinden yaşananlar soruldu. Sürecin kulübe zarar verdiğini belirten Polat, şunları söyledi:

    "Bu ilk kez benim dönemimde oldu. Bence Galatasaray'ı yoran, hırpalayan, başkanlık makamının ağırlığını kaybettiren gereksiz bir hareketti. Nitekim legal yollarla usulsüz yönetimsel ibrasızlığı yok kabul eden bir karar çıktı. Yargıtay'ın 46 yargıcının rey birliği ile verdiği bir karardı. Mustafa Cengiz'de tekrar ettiler bunu. Bence yanlış, Galatasaray'a çok zarar veren bir şey. Yargıtay'ın aldığı bu kararda yok kabul edilen bir şeyi tekrar faktörün bir manası yok. Zati ibra konusu, legal mali ve yönetimsel ibra beraberdir. Dolayısıyla mali olarak ibra olan bir idarenin, yönetimsel ibrasızlık diye bir şey olmaması gerekli. Zira yönetmelikler, yasa üstünde olamaz. Yasaya uyması gerekli. Galatasaray'ın tüzüğünde ciddi farklıklar yapmak gerekli. Zira o tür zafiyetlerden istifade eden insanlar oluyor. O da kulübe, camiaya ve Galatasaray'a zarar veriyor. Bence Mustafa Cengiz tam gaz yoluna devam etmeli."

    Kendi başkanlığı döneminde de benzer sürecin yaşandığını anımsadan Adnan Polat, "Ben seçim kararı aldım zira Galatasaray tarihinde görülmemiş bir kötü bir hareket oldu. Seçim kararı aldıktan sonra zati girmedim seçimlere. Ondan sonra mahkemeye gittim. Zira bu yapılan çok yakışıksızdı. Bunu bir yol haline getirmemelerini ummuştum. Galatasaray'da bunu ne yazık ki kullanmak isteyenler var. Bence bu yol doğru yol değil. Bu, Galatasaray'ı hırpalayan bir yol. Ben şu anda Mustafa Cengiz başkanın yaptığını doğru buluyorum" dedi.

Yorum Gönder

0 Yorumlar